2013年12月27日 星期五

Day 7 Part 1 - 上野 (早餐 - すき家), 皇居参観

今日行程 : 上野 (早餐 - すき家) —> 皇居参観 —> 築地 (Lunch - 築地どんぶり市場) —> 上野 —> 成田国際空港 —> 香港



眨下眼又到最尾一天了, 今日早上會到皇居參觀, 食埋 lunch 之後就開始出發到機場 lu ~

今日早餐中選既佳麗係 ....... すき家 (稲荷町駅前店), hehe ~


而家响日本越來越多中國籍的店員, 好似今日嚟到呢間 すき家, 負責的店員就是中國籍的交流生 ~

我哋點了兩個餐, 隻蛋好吸引呀 ~



不過左邊的豆腐就因為無芝麻醬, 所以同松屋爭好遠 ........


咦, 今期換小丸子喎 ~


食飽飽我哋出發到皇居 !!



企正响女性專用車卡, 二等兵驚走失, 即刻掹住隊長衫尾同隊長一齊去返正常車卡先 .....


到達二重橋前駅~


個站大到呢 .......


在皇居周邊, 皇居真係好大呀 !!



好有日本庭園氣息 ~


到達後, 我哋拎出已 print 好的文件, 交俾職員核對好後, 就由他帶我哋進入 皇居 內 ~



响桔梗門集合 ~


先响度睇段片 (施設案内ビデオ) ~




睇完片後, 便隨大隊出去參觀 ~

有好多 "老外" 呀 !!








哇 ... 竟然有櫻花 !!



來到日皇通常發表 新年賀詞 的講台 ~


難道 .... 難道隊長有事要發表 ??


講台對面就係記者席 ~







以前响皇居外圍望二重橋望得多, 今次响皇居內眺望二重橋就真係第一次 ~





睇完櫻花睇紅葉 ..... 




好啦, 我哋行返去桔梗門就完結 lu ~


乾塘 ?!




成個參觀過程大約一小時就解散 lu ~






好優雅 ~


好啦, 我哋出發到築地食 lunch !!



啲廣告好攪笑 ~



本來我哋既 target 係 築地鐵板燒 Kurosawa (黑澤) ... 可惜嚟到門口已經 full booking ....

所以轉戰 築地どんぶり市場 ~

嚟到好彩唔使等位啫 ~



so cute ~


叫咗個 3000 yen 的 ウニ丼 (海膽飯), 同一個 1200 yen 既 まぐろホホ肉ステーキ丼 (燒吞拿魚腩飯), 真係十分美味 !!

加上 3000 yen 成碗都係海膽, 抵呀 !!

結論係, 二等兵一個人 KO 咗一個海膽飯都唔係好過份啫, kakaka !!


順道行吓 築地本願寺 ~



上一篇 : Day 6 Part 2

下一篇 : Day 7 Part 2

沒有留言:

張貼留言