2011年1月31日 星期一

Day 6 Part 2 - ANA 機体メンテナンスセンター 見学

如有亂碼請 “refresh” (press F5)

今日行程 :


上野 (早餐 - 松屋) —> 羽田空港国際線 ターミナル —> ANA 機体メンテナンスセンター 見学 —> 大宮 (Lunch - Lotteria) —> 鉄道博物館 —> 新宿 (Dinner - 築地玉寿司) —> 新宿 (Shopping) —> 返 Hotel 休息


離開羽田空港国際線 ターミナル 後, 下一站我哋要去 ANA 機体メンテナンスセンター 喇 ~
話說我哋一早已經知道 ANA 見學團係好難 book 到位, 於是隊長上 ANA 網 book 咗見學團既位先, 我哋先去 book 機票 ga … 其實 book 唔到心水日子 / 時間唔緊要, 因為間唔中見到啲人會放返啲位出黎, 咁就可以 “執雞” 改時間啦 !!

行返去坐 東京モノレール, 坐一個站到新整備場 ~




果然係接駁機場既鐵路, 設計都唔同啲, 環境好光猛 ~ 


就快有車喇 ~


上咗車又影吓外面環境先 ~


天好藍呀 !!


見到唔少飛機停泊响度 ~




3 分鐘既車程, 話咁快就到 新整備場駅 ~


呢度話晒係工業區, 站內都渺無人煙 ~


二等兵 : “咦, 隊長, 呢個站咁熟口熟面既 … ??”

隊長 : “呢個咪係我哋上年去羽田空港時落錯車既站囉 …”



隊長 : “今次無落錯喇, 跟我黎 !!”



成條路無人都幾陰森 ga …


一出到地面, 已經見到 JAL 同 ANA 既大樓喇 !!




一行到去 JAL 大樓門口, 見到一大群日本中學生企在門外等入內, 估計佢哋都係參觀見學團, 可惜 JAL 見學團 只接受 FAX or 郵寄報名吖, 所以有 d 難度喇 …




ANA 辦工大樓就座落响 JAL 對面馬路, 又打對台喇 …




我哋由呢條直路向前行大約 10 分鐘左右就到工場啦 !!




哈哈見到無人又見到大陽咁猛烈, 做埋啲無聊野先 ~


四圍影吓相先 ~


日本啲馬路既白線油得好深色 ~




停車場泊滿車 ~




終於嚟到我哋目標位置喇 !!






宣傳佢哋既 787 型客機首航 ~


見到呢個牌一定無去錯喇, 門口有 security 駐守架, 要睇咗我哋既預約證明先俾我哋入去 ~


Reception 啱啱無人又俾我哋發現 ~



好喇, 各位團友, 我哋影返張團體大合照先 ~
路人甲 : “團體大合照 …?! 兩個團友 …?!”


跟指示入去喇 ~




入去前要掛住個牌仔 ga, 寫咗指定参觀日同時間 ~


呢塊牌仔仲可以攞走 tim ~


仲有其他紀念品 tim 吖 ~


原來係 2011 ANA Flight Calendar ~


原來見學團今日 full booking, 係因為俾小學生上通識教育堂 !!

個人參觀既只有唔夠十人, 爽 !!
 因為之後小學生會有老師帶隊參觀, 剩低我哋約 10 人就跟靚女工作人員參觀, 攪到我哋有足夠時間影相, 影到唔影 tim 呀 !! 
提外話, 日本 d 小學可以參觀 ANA 同高達 (Day 2) 做通識課, 真幸福呀 ~


見学內容 : http://www.ana.co.jp/cp/kengaku/index.html
好喇, 我哋而家會睇一段大約 10 分鐘既宣傳片, 內容大致介紹 ANA 公司各部門於乘客 check-in 至航班起飛及抵步後既工作情況 ~
值得一提既係, 套宣傳片係做得好 attractive, 好正 ~


睇完短片後, 有問答環節, 之後我哋可以參觀放在 hall 兩邊既模型同機件 sample ~
ANA 全日空飛機模型 ~


机倉支架 ~


飛機窗吖 ~


Good Luck 既木村呀.. 好有型既機師呀 !!


好懶既比卡超, haha ~


ANA x Gundam 呀, 隊長睇到流晒口水 ~ ANA x Moe Oshikiri, promote 旅行 relax ~


海報一張, 好靚女既空姐 ~


各類型客機 ~


介紹 Boeing 747 比卡超客機 ~


呢架就係 Snoopy ~


仲放咗幾款飛機模型响度 ~


比卡超呀 ~


嘩.. ANA & Gundam 吖 ~


隊長睇到好開心 ~


話時話真係幾有型呀 ~


點都要影返幾張不同角度呀 !!




隊長要侵略高達模型呀 !!


wow, 物理題, 有邊個識 ?!
(飛機可以飛行既原理 - 浮力)


介紹客機的用料 ~










除咗波音 747 客機外, 仲有介紹 A380 Air Bus ~








飛機左翼既紅燈~


飛機右翼既藍燈~


輪呔 — 主輪 ~


輪呔 — 前輪 ~


主輪 size 大幾多 ~


下一步, 我哋會出去 (維修客機工場) 參觀, GO GO GO !!


上回 : Day 6 Part 1 - 上野 (早餐 - 松屋), 羽田空港国際線 ターミナル
下回 : Day 6 Part 3 - ANA 機体 メンテナンスセンター 見学 (con’t)

沒有留言:

張貼留言